Jak i kiedy wykonywana jest dostawa? Wszystkie towary będące na stanie są wysyłane w ciągu 1-2 dni roboczych. Dostawa jest w pełni ubezpieczony i wykonana przez kuriera lub samochód opancerzony, w zależności od adresu dostawy i wartości przedmiotu.
Jakie opcje płatności oferujecie?Obecnie oferujemy niniejsze sposoby płatności:
- Przelewy24
- Visa i MasterCard
- Diners Club i American Express
- Przelew bankowy
Czytaj więcej na temat naszych
sposobów płatności.
Co się stanie, jeśli chcę zwrócić zegarek?Oferujemy zwrot towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Ciebie towaru. Zwrot pieniędzy dokonywany jest w ciągu 1-2 dni roboczych od otrzymania zwrotu. Zwrot nie jest możliwy w przypadku uszkodzenia jakichkolwiek pieczęci.
Co powinienem zrobić w przypadku, gdy zegarek nie działa w chwili gdy go otrzymam?Oferujemy 6 miesięcy gwarancji sprzedawcy na wszystkie zegarki nieobjęte dotychczas oficjalną gwarancją producenta.
Zawsze sprawdzamy funkcjonalność, stan i autentyczność oraz czyścimy wszystkie zegarki.
O ile to możliwe, sprawdzamy również historię produktu w rejestrze producenta.
Z kim mam się skontaktować w sprawie oferty marketingowej?Dla wszystkich związanych z marketingu zapytañ, skontaktuj się z działem marketingu poprzez link:
www.scanluxgroup.com.